3098
post-template-default,single,single-post,postid-3098,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Kreativ Brief ADCW22 – valkampanj.

I fredags avslutades årets Kreativ Brief-kurs med YRGOs ADCW22. Årets uppdrag var att ta fram en Kreativ Brief för de åtta riksdagspartiernas valkampanjer. I en tid när partierna saknar vision och det kan vara svårt att skilja dem från varandra behövs lite nytänk i partiernas kommunikation. De åtta grupperna från ADCW22 levererade; genomtänkta insikter, smarta övergripande idéer och inspirerande huvudbudskap. 

Nu vet ADCW22 att den Kreativa Briefen är ett kommunikationsuppdrags, kanske, viktigaste ingrediens. Våra politiska partier är inte riktigt där ännu… men, de kan ju alltid be om att få ta del av klassens Kreativa Briefer så kanske det händer nåt…