3046
post-template-default,single,single-post,postid-3046,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Varumärkesutveckling för kulturverksamheter

I höst kan 8 verksamheter inom kulturområdet få värdefull hjälp med att utveckla sitt varumärke. För 7:e året i rad håller Alexén Avehall Advisory kurs i varumärkesutveckling och kommunikation på Kulturverkstans utbildning ”Internationell Kulturprojektledare”. Som vanligt jobbar våra studenter gruppvis med verkliga uppdragsgivare. Ni som deltar får en fördjupad analys av ert varumärke, råd och idéer samt förslag på en kommunikationsstrategi – hur ni kan använda era resurser för att bli tydliga för dem ni vänder er till.

 

Vill din kulturverksamhet bli en av årets 8 uppdragsgivare? Hör av dig innan 30/6.

 

Följande kulturverksamheter deltagit genom åren: Adas Musikaliska Teater, Art inside Out, Atalante, Bo Ejeby Förlag, Camino Magasin, Crippas Café, Festival Del Mar, Filmkontoret Göteborg, Folkstaden, Footprint Records, Fuse Fam, Föreningsgatan 2, Galleri Box, Göteborg Baroque, Göteborgs Dramatiska Teater, Göteborgs Flickkör, Göteborgs Litteraturhus, Helande Samtal – podcast, Karlsson Barock, Knarrholmsfestivalen, Konst Kollektivet, Kreatörskatalogen, Kronhuset Kreativ Arena, KUF Kulturförening, Kulturakademin, KulturATOM, Kulturskolan, Kungsbacka Teatern, Kurage Scenkonst, Linda Smedberg Stand Up, Masthuggsteatern, Meeting Plays, Mosaikfabriken, Musikgruppen Judith, Myndigheten för Kulturanalys, Nätverkstan Kulturtidskrifter, Oceanen, Onyx Kulturproduktion, Ord & Bild, Planetafestivalen, Possibilitas, Röda Sten, Scenkonst Gerlesborg, Skeppet GBG, Stallebrottet Malmön, 3 Droppar Förlag, Woah Dad, Öppna Kanalen.