Attraktion, Relevans, Tydlighet – är avgörande för att lyckas som varumärke.
Alla verksamheter startar för att någon har en dröm, en dröm om att skapa något. Drivkraften kan vara att göra avtryck, tjäna pengar eller att bara att ha kul. I början går det ofta på vilja och magkänsla men i takt med att verksamheten växer och fler medarbetare tillkommer behöver drömmen bli förtydligad genom: vision, mission, kärnvärden, identitet och positionering. Detta för att medarbetare, kunder och omvärld enklare ska kunna förstå och dela drömmen och känna något för varumärket.
Om vi vill att vår produkt eller tjänst ska uppmärksammas måste vi vara
attraktiva, relevanta och tydliga för de vi vänder oss till. Det räcker inte att vara billigast eller att ha en cool digital lösning.
Vi kan hjälpa er att hitta det som gör er attraktiva, relevanta och tydliga. Ni har drömmen, vi kan formulera den och få den att kännas – inåt i organisationen och utåt mot omvärlden!
Slå en signal så snackar vi vidare!