2725
post-template-default,single,single-post,postid-2725,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Varumärkeshjälp för kulturverksamheter

I höst ges möjligheten till 8 kulturverksamheter att få en total genomlysning av sitt varumärke. 

Hur uppfattas ni idag? Hur ser er kommunikation ut? Vad gör ni bra och vad kan göras bättre?

För 6:e året i rad håller Alexén Avehall Advisory kursen Varumärke & Marknadskommunikation för Kulturverkstans internationella kulturprojektledare. Kursen startar v. 36 med föreläsningar för att utmynna i ett undersökande arbete, där studenterna arbetar gruppvis med skarpa uppdrag. Se till att just din verksamhet blir en av årets uppdragsgivare och få en värdefull översyn av ert varumärke, kreativa idéer med förslag på förbättringar och en kommunikationsstrategi.

Tidigare år har bl.a följande verksamheter deltagit; Adas Teater, Atalante, Bo Ejeby Förlag, Camino Magasin, Filmkontoret Göteborgs Stad, Festival Del Mar, Footprint Records, Galleri Box, Göteborg Baroque, Göteborgs Dramatiska Teater, Göteborgs Litteraturhus, Karlsson Barock. Kulturakademin, KulturATOM, Kungsbacka Teater, Kurage Scenkonst, Masthuggsteatern, Myndigheten för Kulturanalys, Nätverkstan Kulturtidskrifter, Oceanen, Onyx Kulturproduktion, Ord & Bild, Planetafestivalen, Podden Kulturbubblan, Possibilitas, Röda Sten, Scenkonst Gerlesborg, Stallebrottet Malmön, 3 Droppar, Woah Dad.

Vill din kulturverksamhet bli en av de 8? Hör isåfall av dig innan 30/6!

 

Photo by Mona Miller on Unsplash