2716
post-template-default,single,single-post,postid-2716,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

I R L

Äntligen! Typ 14 månader sedan vi hade en workshop ”på riktigt” med vår uppdragsgivare Grazette. Vi träffades i luftiga lokaler på Säröhus, på säkert coronaavstånd. Vi reflekterade tillsammans och delade erfarenheter och insikter från året som gått. Vi pratade om nästa steg i implementeringen av den nya varumärkesplattformen som vi arbetat fram under 18/19 och precis skulle börja rulla ut när pandemin slog till och mycket fick sättas på paus. Vi pratade också om lanseringen av Grazettes nya visuella identitet (som AAA tagit fram under 2020) och om framtida koncept och spännande utmaningar med den nya visionen som ledstjärna. Snart är sprutorna här och då kan vi jobba tajtare och mycket kommer att bli både enklare och roligare när vi kan träffas IRL igen, men självfallet fortsätter vi att köra Zoom-möten när det passar bäst.

No Comments

Post a Comment