2671
post-template-default,single,single-post,postid-2671,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Varumärkesterapi™ – For those who dare to act! 

Vi har inlett ett samarbete med Win Win Gothenburg Sustainability Award och startat med en Varumärkesterapi™. Syftet är att hjälpa Win Win att tydliggöra sitt varumärke. 

WIN WIN startades som Göteborgspriset för hållbar utveckling och innan dess Göteborgs internationella miljöpris, är ett internationellt pris som har delats ut årligen sedan 2000* med syfte att uppmärksamma personer eller organisationer som gör insatser för hållbar utveckling och som är viktiga förebilder i frågan. Priset är på en miljon SEK och har varje år ett nytt tema. Tema för 2021 är Anti – Corruption. WinWins mål är att stimulera till kreativa och hållbara synergier i strävan efter att hålla balansen mellan ekologiska, hållbara och sociala behov. År 2018 instiftades även ett internationellt ungdomspris, WIN WIN Youth Award med syfte att uppmuntra och belöna unga mellan 13 och 29 år som aktivt agerar för en hållbar framtid.  

Vill du ha hjälp med ditt varumärke? Läs mer om Varumärkesterapi™ med oss!

*Priset instiftades av den tidigare ordförande i Göteborg kommunstyrelse, Göran Johansson, och affärsmannen Carl Bennet.  Det delas ut i samverkan mellan Göteborgs Stad, Västra Götalandsregionen och elva partnerföretag och organiseras som en ideell förening med en verksamhetsledare och ett kansli i Göteborg. 

Foto: GasNeon

+3
No Comments

Post a Comment