2481
post-template-default,single,single-post,postid-2481,single-format-video,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Behöver ditt varumärke en pratstund i manchestersoffan?

Under oktober månad erbjuder vi Varumärkesterapi™ till ett reducerat pris.

Varumärkesterapi™ är ett bra första steg för att få insikter om sitt varumärke.

En vecka kvar, hör av dig så tar vi en pratstund!

 

Se hela erbjudandet nedan:

När är det läge att ta tag i sitt varumärke? Hvergang!

01 intro: Det är alltid läge att ta tag i sitt varumärke*. 

I den bästa av världar är det något man gör redan innan man drar igång sin verksamhet, men så funkar sällan verkligheten. 

De flesta verksamheter startas genom att en eller flera personer har en dröm om att skapa något, ett sätt att tjäna pengar eller göra ett avtryck. I början kör man oftast på vilja och magkänsla, men i takt med att verksamheten växer är det inte givet att nya medarbetare har samma bild.

02 varför: Att ta tag i sitt varumärke är att veta och visa vad man vill uppnå, vad man ska göra och varför. Vad man tror på och står för, nu och i framtiden. Alla i verksamheten ska veta detta – och det ska avspeglas i allt man gör. 

Det kommer alltid finns någon som kan erbjuda något nytt, något som är billigare och kanske bättre än ditt erbjudande. Därför måste det finnas en anledning för dina kunder att välja dig. 

03 värdet: Ett starkt varumärke hjälper dig att sticka ut bland konkurrenterna och är extra viktigt i en kris(1). – Om ingen vet vem du är kommer ingen att sakna dig. 

Om du i en upphandling(2) erbjuder en likvärdig leverans som din konkurrent men har ett mer positivt laddat varumärke ökar chanserna att du får uppdraget. 

Vid rekrytering(3) lockar de starkaste varumärken till sig de bästa medarbetarna. 

Som konsument väljer(4) du hellre en produkt/tjänst från ett varumärke som står för något som du gillar och sympatiserar med. – Den som vågar ta en egen väg och står för något är alltid mest intressant. 

04 varför AAA: Vi är rådgivare i varumärkes- och kommunikationsfrågor. 

Vi hjälper verksamheter att ta ut en tydlig riktning. Formulera en utmanande och inspirerande vision, hitta relevanta kärnvärden och en särskiljande position. 

05 hösterbjudande: Boka vår Varumärkesterapi™ senast den 31 okt för endast 18.250:- (ord pris 25.000:-)

Varumärkesterapi™ – Personliga rådgivningssamtal kring ditt varumärke och hur du aktivt kan stärka och utveckla det för att nå dina affärsmål. (5 timmars rådgivning fördelat på 3–4 tillfällen, pris exkl moms) Läs mer om Varumärkesterapi™ under ”Vad vi gör” och ”Läs mer om våra tjänster”.

06 kontakt: När ska du höra av dig till oss? – Hvergang… förstås!

 

* När vi pratar om varumärke menar vi inte en verksamhets logotyp utan den magkänsla man har för verksamheten, dess produkt eller tjänst.  

(1–4) Fyra tillfällen när det är avgörande med ett starkt och tydligt varumärke.