Manifest - AAACCC
2191
post-template-default,single,single-post,postid-2191,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-5.2,vc_responsive

Manifest

Häromdagen publicerade Johan Lindeberg BLK DNMs ”nya” Manifest på Instagram, se bilden ovan. BLK DNM startades 2011 av Johan. Han lämnade bolaget 2015 efter oenighet med investerare, köpte tillbaka bolaget ihop med nya investerare 2018 och är åter igen Creative Director för varumärket.

Att skriva ett manifest kan säkert av många uppfattas som lite pretentiöst, fina ord på ett papper liksom… Men rätt författat, utan klichéer och självklarheter, kan Manifestet vara en tydlig förklaring vad organisationen/varumärket står för och vart de vill. Där vision och kärnvärden är mer interna angelägenheter blir Manifestet den publika och externa programförklaringen som kommuniceras!

Vi är duktiga på att vaska fram vision och kärnvärden för våra uppdragsgivare. Och utifrån dem skapa ett tydligt Manifest!

Har du och din organisation behov av att se över ert varumärke eller på gång att starta ett nytt, hör av er!


Users who have LIKED this post:

  • avatar
No Comments

Post a Comment