2025
post-template-default,single,single-post,postid-2025,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Vill du skapa kommunikation som berör? Sök till Yrgo Art Director och Copywriter. 

 

Att lära sig villkoren för kommunikation har aldrig varit så viktigt som nu. 

Under den 2-åriga utbildningen ingår bland annat djupdykningar i; varumärkesutveckling, vision och kärnvärden, positionering, insikt, identitet, kreativ brief, storytelling, konceptutveckling, omvärldsanalys, kreativ idéutveckling, presentationsteknik.

För 8 året i rad har Alexén Avehall Advisory förtroendet att undervisa på Yrgo ADCW. Vi vill skapa insikt och kunskap om att allt som görs i ett varumärkes namn är kommunikation. Vi varvar föreläsningar med uppgifter och verklighetsbaserade case som studenterna löser gruppvis och individuellt, med löpande handledning och feed back från oss. Den största utmaningen för oss som lärare är att varje dag ifrågasätta det vi står för i förhållande till hur världen förändras. Varje dag är en ny dag. 

ADCW-case i urval 2011-2019: Aftonstjärnan, Backa EAT, Bite, by Dem, Frilagret, Frölunda bibliotek, Gothenburg Food Trucks, Hagabadet, Hallifornia, Hotel Lilton, Karuna Child care, Knarrholmenfestivalen, Kv. 23, Latteria Antikhallarna, Lysekils kommun, Moon Kids, My Wings, Science Safari, Sigma Stocks, Ugglarps Grönt, Yrgo.

Länk till ansökan här.

#aaaccc #kommunikation #varumärkesutveckling #vision #kärnvärden #positionering #identitet #yrgo #yrgoadcw 

No Comments

Post a Comment