1744
post-template-default,single,single-post,postid-1744,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Vad är positionering?

Den enskilt viktigaste åtgärden i ditt varumärkesarbete är positionering. Den utgör skillnaden mellan att upplevas som unik eller som en i mängden – att vara annorlunda på ett sätt som tilltalar dina kunder. 

Rätt positionering kan få dina kunder att; betala mer, locka till merköp och bli lojala med ditt varumärke – just för att de sympatiserar med de värderingar som ditt varumärke står för. 

Du måste positionera ditt varumärke så att människor förstår vad det representerar, på vilket sätt det skiljer sig och är mer attraktivt än konkurrenterna – att skapa associationer i deras medvetande. 

Positionering tar ut kursen för ditt varumärke, vad du skall göra och inte göra. Om inte du positionerar ditt varumärke kommer marknaden att göra det!

Hör av dig så träffas vi och pratar positionering!