851
post-template-default,single,single-post,postid-851,single-format-standard,stockholm-core-2.1.6,select-theme-ver-7.5,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_menu_,wpb-js-composer js-comp-ver-6.5.0,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-2571

Kampanj: Yrgo

”Flytta på dig! Det är har du ska vara.” är kampanjtemat när Yrgo, i Göteborg ska rekrytera studerande till höstens utbildningsstarter.
Bakom kampanjen står studenter vid Yrgo, Art Director & Copywriter (RM16), i samarbete med Alexén Avehall Advisory. Idén bygger på insikten om att ”Det är lätt att stå i vägen för sig själv, att inte se möjligheterna som finns runt hörnet.”, och landar i Yrgos tre varumärkeslöften; För dig som vill skaffa dig ett yrke. För dig som vill byta yrke och för dig som vill fördjupa dig i ett yrke. Kampanjen består av film, utomhus, printannonser och banners samt går i sociala medier. Filmen är producerad av Farshid Rodsari, Art Directorstudent på Yrgo. På Yrgo finns ett 40-tal olika yrkeshögskoleutbildningar med stor bredd inom olika branschområden.

#yrgorm16 #yrgo #aaaccc #kampanj